Niniejszy dokument określa warunki sprzedaży oraz świadczenia usług w ramach serwisu internetowego prowadzonego pod adresem www.partyboxbyprzelom.pl przez Katarzynę Milczarkiewicz prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą KP Katarzyna Milczarkiewicz z siedzibą w Warszawie, ul. Płowiecka, nr 1 lok. F, 04-501 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców CEiDG w Warszawie, o numerze NIP: 5212801109, telefon kontaktowy +48 735 026 570, czynny poniedziałek- piątek w godz. 9-17, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
Regulamin jest nieprzerwanie dostępny na stronach internetowych Sklepu, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili, oraz jest udostępniany Klientowi po zawarciu umowy w sposób umożliwiający dostęp do niego w przyszłości.
Usługi oraz sprzedaż w ramach Sklepu internetowego kierowane są do konsumentów.
Dla potrzeb interpretacji Regulaminu, poniższe postanowienia oznaczają:
Dzień roboczy – każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, zawierająca Umowę sprzedaży;
Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 24 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.);
Konto – wyodrębniona cześć serwisu internetowego, przydzielona indywidualnie Klientowi;
Konsument – osoba fizyczna, która za pośrednictwem Sklepu korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną lub zawiera umowę sprzedaży w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, tj. konsument w rozumieniu art. 221 kc. Za konsumenta uważa się także osobę fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, ujawnionego w CEIDG;
Produkt – Przygotowanie i dostarczanie przez Przełom w Odżywianiu zestawów jedzeniowych w boxach, w ramach cateringu ewentowego.
Przedsiębiorca – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 431 Kodeksu cywilnego;
Regulamin – niniejszy dokument;
Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na utworzeniu przez Klienta Konta, dokonana z wykorzystaniem formularza rejestracyjnego udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie serwisu internetowego;
RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Serwis Internetowy – platforma internetowa prowadzona przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.partyboxbyprzelom.pl
Sprzedawca – Katarzyna Milczarkiewicz prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą KP Katarzyna Milczarkiewicz z siedzibą w Warszawie, ul. Płowiecka, nr 1 lok. F, 04-501 Warszawa, NIP: 5212801109
Umowa sprzedaży – zawarta w wyniku Zamówienia między Klientem a Sprzedawcą, umowa sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego;
Usługi elektroniczne – usługi świadczone przez Sprzedawcę drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ( Dz. U. z 2019 r. poz. 369 ze zm.),
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
Użytkownik – każdy pojedynczy użytkownik sieci Internet, korzystający z Usług elektronicznych świadczonych w Sklepie internetowym;
Zamówienie –oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia, poczty e-mail, telefonicznie i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą,
Dział Obsługi Klienta – osoby zatrudnione przez Sprzedawcę, upoważnione do zawierania umów na catering dietetyczny, posiadające wiedzę dietetyczną i decydujące o możliwości realizacji Umowy cateringowej, dostępne pod numerem telefonu +48 735 026 570, adresem mailowym: kasia@partyboxbyprzelom.pl
Koszyk – usługa udostępniana każdemu Klientowi, który korzysta ze Sklepu Internetowego, polegająca na umożliwieniu mu złożenia Zamówienia jednego lub kilku Produktów (…)
Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Konsumentem w ramach zorganizowanego systemu (…)
Dowód zakupu – faktura, rachunek lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku z późniejszymi zmianami (…)
Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki i zasady każdorazowo zostaną podane na stronach internetowych Sklepu lub określone w odrębnym regulaminie.
Promocje w Sklepie Internetowym nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
W ramach Sklepu umowy zawierane są w języku polskim.
§2. Zasady korzystania ze sklepu internetowego
W celu korzystania ze Sklepu internetowego konieczne jest spełnienie przez system teleinformatyczny Użytkownika następujących wymagań:
komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu
dostęp do poczty elektronicznej,
standardowa przeglądarka internetowa
włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript,
program do odczytu i zapisywania plików formatu PDF.
Korzystanie z Usług elektronicznych, może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Użytkownika szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. Zaleca się Użytkownikowi stosowanie właściwych środków technicznych, które zminimalizują ich wystąpienie.
Sprzedawca informuje, że w Sklepie wykorzystywane są mechanizmy plików cookies. Zasady ich wykorzystania reguluje Polityka cookies dostępna na stronie internetowej Sklepu.
Zakazane jest dostarczanie i przekazywanie treści zabronionych przez przepisy prawa, w tym treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.
Zamówienia może dokonać wyłącznie osoba pełnoletnia. Osoby korzystające z Usług oraz zawierające Umowę sprzedaży w imieniu innej osoby powinny posiadać w tym zakresie stosowne umocowanie. Akceptując Regulamin osoba, o której mowa w zdaniu poprzednim oświadcza, że posiada umocowanie do korzystania z Usług i/lub do zawarcia Umowy sprzedaży pochodzące od osoby, w imieniu której jest zawierana umowa.
Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu Internetowego korzystanie z bezpłatnych usług, które są świadczone przez Sprzedawcę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Użytkownik zobowiązany jest korzystać ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami prawa, postanowieniami Regulaminu oraz ogólnie przyjętymi w sieci Internet zasadami.
§3. Usługi elektroniczne
Sprzedawca umożliwia Użytkownikom korzystanie z następujących bezpłatnych Usług elektronicznych: Konta, Formularza zamówienia, Newslettera.
W celu rozpoczęcia korzystania z usługi prowadzenia Konta konieczna jest uprzednia Rejestracja w Sklepie internetowym, która następuje poprzez wypełnienie i przesłanie Sprzedawcy formularza rejestracyjnego dostępnego na stronach internetowych Sklepu.
Umowa o prowadzenie Konta zawarta jest z chwilą otrzymania przez Użytkownika potwierdzenia Rejestracji na czas nieoznaczony. Użytkownik może w każdym czasie rozwiązać umowę, poprzez przesłanie stosownego oświadczenia Sprzedawcy lub skorzystania z przycisku „usuń Konto”.
Sprzedawca udostępnia Formularz zamówienia umożliwiający dokonanie zakupu Produktów prezentowanych w Sklepie. Usługa udostępnienia Formularza zamówienia świadczona jest przez czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania Formularza zamówienia do Sprzedawcy.
Każdy Użytkownik ma możliwość zapisu do Newslettera w celu otrzymywania od Sprzedawcy na podany przez niego adres poczty elektronicznej informacji handlowych i promocyjnych. Usługa Newslettera jest świadczona przez czas nieoznaczony. Każdy Użytkownik może w dowolnym czasie odwołać zgodę na przesyłanie Newslettera poprzez wysłanie do Sprzedawcy żądania usunięcia go z listy subskrybentów lub poprzez samodzielne wypisanie się za pomocą linku znajdującego się w treści Newslettera.
W przypadku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług elektronicznych w trybie natychmiastowym.
Wszelkie reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną, a związane z funkcjonowaniem sklepu internetowego www.partyboxbyprzelom.pl. Klient może złożyć na adres kasia@partyboxbyprzelom.pl. Złożona w ten sposób reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sprzedawcę w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania przez Sprzedawcę.
§4. Sprzedaż produktów i opinie o produktach
Przedmiotem Zamówienia są posiłki, przygotowane przez Sprzedawcę („Party Box”), w wariantach zaprezentowanych na stronie www.partyboxbyprzelom.pl.
Zamówienia można składać:
telefonicznie pod numerem +48 735 026 570,
za pośrednictwem formularza zamówienia dostępnego na stronie Sklepu – przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu,
za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres e-mail: kasia@partyboxbyprzelom.pl. W takim przypadku zamówienia należy składać co najmniej 3 dni robocze przed planowaną realizacją.
Zdjęcia Party Boxów zamieszczone w Sklepie mają charakter poglądowy i mogą się różnić od rzeczywistego wyglądu Produktów.
Sprzedawca zastrzega sobie możliwość dokonania drobnych zmian w składzie posiłków wchodzących w skład Party Boxów, jeżeli nie wpływa to istotnie na ich charakter.
Boxy są dostarczane w szczelnie zamkniętych pojemnikach transportowych przez firmę dostawczą współpracującą ze Sprzedawcą.
Ceny podane na stronie internetowej Sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i nie obejmują kosztów dostawy, które są doliczane przy składaniu Zamówienia.
Sprzedawca dokłada należytej staranności, aby opisy i składy Produktów podane w Sklepie były zgodne ze stanem faktycznym.
Opinie o Produktach publikowane w Sklepie mogą być wystawiane wyłącznie przez Klientów, którzy dokonali zakupu danego Produktu.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do moderowania opinii w zakresie usuwania treści bezprawnych, w tym w szczególności naruszających dobra osobiste, zawierających wulgaryzmy, treści reklamowe lub odnośniki do innych stron internetowych.
§5. Płatności
Płatności za Produkty można dokonywać w następujący sposób:
przelewem bankowym na rachunek Sprzedawcy,
płatnością elektroniczną lub kartą płatniczą za pośrednictwem systemów płatniczych dostępnych na stronie Sklepu,
gotówką przy odbiorze (za pobraniem), o ile taka opcja jest udostępniona przy składaniu Zamówienia.
W przypadku wyboru płatności przelewem bankowym Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 2 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia. W przypadku braku płatności w tym terminie Zamówienie może zostać anulowane.
Rozliczenia transakcji płatności elektronicznych i kartą płatniczą przeprowadzane są za pośrednictwem operatorów płatności współpracujących ze Sprzedawcą.
W przypadku płatności elektronicznych lub kartą płatniczą termin realizacji Zamówienia biegnie od dnia uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
Sprzedawca wystawia dowód zakupu w postaci faktury lub paragonu, które dostarczane są Klientowi wraz z Produktem lub w formie elektronicznej na wskazany adres e-mail.
§6. Cena produktów
Ceny Produktów prezentowanych w Sklepie podawane są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen Produktów prezentowanych w Sklepie, wprowadzania nowych Produktów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych lub wprowadzania w nich zmian. Zmiany te nie mają zastosowania do Zamówień złożonych przed ich wprowadzeniem.
Promocje organizowane przez Sprzedawcę nie łączą się ze sobą, o ile regulamin promocji nie stanowi inaczej.
§7. Dostawa
Dostawa Produktów odbywa się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na adres wskazany przez Klienta w Formularzu zamówienia.
Koszt dostawy Produktu ponosi Klient, chyba że umowa stanowi inaczej.
Aktualne koszty dostawy są wskazane w Sklepie przy składaniu Zamówienia.
Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 5 dni roboczych, licząc od dnia zawarcia Umowy sprzedaży, chyba że w opisie Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin.
W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem bankowym, płatności elektronicznej lub płatności kartą płatniczą termin dostawy liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
Produkty dostarczane są w odpowiednio zabezpieczonych opakowaniach, gwarantujących zachowanie świeżości i jakości.
W chwili odbioru przesyłki Klient zobowiązany jest do sprawdzenia jej stanu. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie Klient powinien sporządzić w obecności kuriera protokół szkody oraz niezwłocznie poinformować Sprzedawcę.
§8. Prawo odstąpienia od umowy
Konsument, który zawarł umowę na odległość, co do zasady ma prawo odstąpić od niej w terminie 14 dni bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ustawie o prawach konsumenta.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utraci prawo odstąpienia od umowy,
w których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
w których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
W związku z charakterem oferowanych Produktów (żywność) prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta.
Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie może być złożone na formularzu odstąpienia od umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta.
Do zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem terminu.
§9. Reklamacje dotyczące towarów z tytułu rękojmi
Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi Produkt wolny od wad.
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może:
złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie,
żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady.
Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu z drugim możliwym sposobem.
Jeżeli Klient jest Konsumentem, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe lub wymagałoby nadmiernych kosztów.
Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
Reklamacje związane z wadami Produktów powinny być zgłaszane drogą elektroniczną na adres: kasia@partyboxbyprzelom.pl lub pisemnie na adres Sprzedawcy.
Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać dane Klienta, informacje dotyczące Produktu i Zamówienia, opis wady oraz żądanie Klienta związane z wadą Produktu.
Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania i udziela odpowiedzi na reklamację Klientowi.
W przypadku uzasadnionej reklamacji Sprzedawca pokrywa koszty wymiany lub naprawy Produktu, a także koszty związane z odesłaniem reklamowanego Produktu.
§10. Reklamacje dotyczące usług elektronicznych
Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej, oraz zobowiązuje się usuwać w rozsądnym terminie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu internetowego.
Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać drogą elektroniczną na adres: kasia@partyboxbyprzelom.pl.
W zgłoszeniu należy podać imię i nazwisko Klienta, adres korespondencyjny, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
Sprzedawca rozpatrzy każdą reklamację w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, poinformuje w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
§11. Odpowiedzialność Sprzedawcy
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu Produktu, wynikające z podania przez Klienta błędnych lub niepełnych danych adresowych.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za czasowe zablokowanie Konta Klienta lub usunięcie jego treści, jeżeli Klient naruszył przepisy prawa lub postanowienia niniejszego Regulaminu.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe wskutek korzystania przez Klienta ze Sklepu w sposób sprzeczny z prawem lub Regulaminem.
Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie wyłącza ani nie ogranicza odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta w zakresie, w jakim nie może być ona wyłączona ani ograniczona na mocy obowiązujących przepisów prawa.
§12. Ochrona danych osobowych
Administratorem danych osobowych Klientów jest Katarzyna Milczarkiewicz prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą KP Katarzyna Milczarkiewicz z siedzibą w Warszawie, ul. Płowiecka 1 lok. F, 04-501 Warszawa, NIP: 5212801109.
Dane osobowe Klientów są przetwarzane w celu realizacji zamówień, świadczenia usług oraz w celach marketingowych, na podstawie zgody Klienta lub umowy.
Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania.
Dane osobowe Klientów nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.